fredag 23 juli 2010

Det här med ålder

Jag har försökt att scrappa lite fler bilder av mig själv på sistone. Det kan vara lite spännande att spara lite tankar och känslor. Det här med ålder är en konstig sak. Numera frågar alla hur det känns att snart vara 40. Ja, det känns inte något speciellt egentligen. Inuti känns det inte att jag åldras, det är bara på utsidan det syns.

Layouten är gjord med material från juli månads stora kit. Sen har jag lagt till wellpapp, som jag strukit lite vit akrylfärg på, och ett par rosa rosor, som bryter av fint mot det bruna och gröna. Jag har fällt in två vita bårder i det randiga pappret och också stansat ut vita swirls och bladrankor.

3 kommentarer:

  1. Jättefin LO! Jag gillar verkligen scrappning med wellpapp! :)

    Kul att bloggen vaknat till liv lite igen! :)

    SvaraRadera
  2. WOW Jätteläcker lo o en lite annorlunda Camilla stil men wow så läcker!

    SvaraRadera