lördag 30 oktober 2010


Ute blåser verkligen höstvindar och vad känns bättre då än att få tillbringa en stund i skapandets tecken? Själv har jag inte skapat något på ett tag men nu verkar jag att vara på banan igen. För en tid sedan damp lilla månadskittet för september ned i min postlåda och här om kvällen satte jag mig ned och skapade denna LO. Jag kan bara hålla med Ilona när hon skriver: "Ett härligt kit i ljusa jordfärger!" Riktigt mjuka och samstämda färger är det på alla fina papper i kitet. Som ni ser har jag jobbat med maskeringsteknik vilket jag verkligen gillar, i butiken hittar ni fler fina masker och har ni inte testat detta ännu så kan jag bara rekommendera ett försök! Till detta har jag använt mig av Distress Ink Pad - och min favoritfärg just nu är nog Walnut Stain. Skulle du också vilja ha ett kit så finns det fortfarande några kvar i butiken!

1 kommentar:

  1. Jättefin!
    Gillar speciellt scallopedhalvcirklarna läckert!

    SvaraRadera