lördag 20 november 2010

Simma lugnt


Den här månadens stora kit från Skaparlusten gör verkligen skäl för namnet stort! Det är fyllt med helt makalöst vackra papper, mängder med dekorationer och skaparlust så att det räcker och blir över!

Här har jag använt papper från Websters Papges, och klippt utmed mönstret. Dessvärre vet jag inte riktigt vad som hände men fotot jag skrev ut passade egentligen inte alls ihop med det material jag bestämt mig för att använda och när jag väl kom på det var layouten i det närmaste klar. Trots att det följer med ett generöst antal dekorationer i kitet valde jag att lägga till lite gamla Primablommor jag hade i gömmorna, de mindre har jag lagt lager på lager och satt ihop med brads för att ge dem ett mer påkostat utseende. Rubriken har jag skrivit ut på cardstocken.

1 kommentar: