söndag 2 januari 2011

Årets första layout


Den här månaden fick jag ett spännande kit med pappr från Basic Gray och matchande dekorationer. Tanken från Ilona var säkert att scrappa de där fina julfotona jag tog... En strålande tanke, men sanningen är att jag inte är så bra på att fota julen (rodnar lite skamset) så det fick bli annat än jul, vilket ju gick bra, de jordnära tonerna på baksidorna passar till de flesta teman och rött som accentfärg hör till mina favoriter.

På den här layouten har jag också provat min nya fina STORA stans från Martha Stewart som finns i butiken. Visst är den vacker? Jag måste erkänna att jag blev smått överraskad av storleken men med tanke på hur vacker den är kommer den säkert att bli favorit tillsammans med den andra stansen jag använt på den här layouten, som du också hittar i butiken.

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Mycket fina färgkombinationer. Spännande lösning med bilderns placering.

Anki sa...

WOW Läcker o fin!

Underbara papper och lo!
Bra jobbat! Gillar rubrikerna! Snyggt!