onsdag 16 februari 2011

Leva livet med sina drömmar; januaris månadskit

Helt underbart är januaris månads kit, massor av härliga papper i de ljuvligaste färger! Kitet finns fortfarande kvar i butiken och har du redan inte detta så kan jag varmt rekommendera dig ett besök i butiken. Som Ilona skriver passar alla underbara papper fint till vinterns härliga bilder, men jag valde en bild i min hög där alla favoritbilder ligger.

På bilden ser ni min dotter Sara och mina ord till henna handlar om att hon idag följer de drömmar och tankar hon har om livet, att hon ska välja sin egen väg och göra det hon själv vill.

Journalingen skrev jag med en tuschpenna, när tuschen torkat ordentligt suddade jag bort de rader jag dragit upp för att få allt rakt. När jag suddade mattades tuschen ut och blev inte så skarp längre vilket blev riktigt snyggt. Likadant valde jag att göra med linjerna längs med alla sidor. Jag stansade ut egna blad med en bladstans och böjde sen bladen lite för att skapa lite mer liv i allt.

2 kommentarer:

Villa Hasselbacken sa...

Jättesnyggt! Vad roligt att du scrappar. Brukar du åka på kurser eller träffar du någon annan och får inspiration med. Ställer gärna upp någon dag.
Kram Lena

Anonym sa...

Supersnyggt !!! Gillar färgerna :)
Hälsn. Diana