måndag 21 februari 2011

Mera med januaris månadskit


I blåa och rosa toner går januaris månads kit och här valde jag en mix av båda :) Bilden är från sommaren 2010 och som rubriken lyder så har mannen i mitt liv och jag verkligen mycket glädje tillsammans! :)

Som ram runt bilden har jag stämplat med en lite snirklig stämpel. Jag vände och vred på stämpeln utan någon egentlig ordning, någon klok vän sa vid något annat tillfälle; om du inte kan limma fast ex bokstäverna på en snygg rak linje - försök inte utan låt allt se lite snett och vint ut - då kommer du heller inte att uppleva att du misslyckas. Samma sak tänkte jag här, jag kommer aldrig att lyckas med att få snirklarna att "gå jämnt upp" runt ramen så valet blev enkelt - jag stämplade på utan några försök till att få dom i någon speciell ordning.

Dekorationen upp i högra hörnet ingår också men för att trolla bort snöflingekänslan målade jag den först med vit färg och stämplade sen med en vacker textstämpel.

Bokstäver och dekorationsnålarna kommer från mina egna gömmor :)

Inga kommentarer: