söndag 27 mars 2011

Vinter mys!

Sötaste vännerna Linnea och hennes gudson Casper!
Återigen har jag roat mig med att använda Maya Roads härliga masker och ett av deras superfina glimmermist, just den masken jag använt verkar att vara slut i butiken men du hittar fler andra jättefina där! Den fina stjärnan har fått ett lager med embosing för att få till den lite glittrande och kyliga känslan. Med hjälp av två olika storlekar på punchen Flower har jag skapat mina egna blommor, på nätet hittar du fler olika beskrivningar och har du ännu inte provat att knåpa till dina egna blommor så är det hög tid att göra ett försök! Det bästa av allt är att man kan få exakt den färg och mönster på blomman som man vill ha. Med lite glitter och bling pryder dom sen sin plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar