torsdag 7 april 2011

Portraits of the past


Min mormor gick bort för ett par år sen och när hennes hem skulle tömmas, så hittades det underbara gamla fotografier som jag så gärna velat göra något med. Så när jag fick hem mitt sista dt-kit med papper från Bo Bunny, Time Piece, så var det givet att det skulle bli ett minialbum till några av dessa underbara gamla foton.

Albumet mäter 15 x 12,5 och stommen är gjord i cardstock.





Jag har dekorerat med die cuts , trinkets och dimensional stickers (som alla tre hör till pappers-serien) jute, blommor och rhinestones. Allt material finns i butiken.

4 kommentarer:

NHL sa...

Ooooooo så fint, vackert, sobert! :-)

Camilla sa...

Wow jättesnyggt verkligen!!

Kram

Liola sa...

Snyggt! Kul idé att använda gamla kort...

Mrs X sa...

Verkligen vackert!!!