söndag 4 december 2011

En liten chokladbit till kaffet?

Det är roligt att ge bort saker man gjort själv. Varför inte göra en After Eight automat? Beskrivningen hittade jag på nätet. Inte allt för svårt att göra och man kan få olika stilar på den, allt beroende på vilken sorts papper man använder och hur man dekorerar den.

 

Jag har använt mig av papper från Basic Grey, Little Black Dress och svart cardstock. Ett svart sidenband med rosett runt locket och ovanpå bandet klistrade jag en sträng med svarta pärlor. Locket dekorerade jag med blommor jag gjort själv. Rosor av svart cardstock och Tokyo från Brazzill som fått lite egengjord mist av vatten och Perfect Pearl på sig så att de skimrar lite extra. Jag gjorde också en svart blomma av taft som fick lite bling i mitten.
 Lyft på locket och fyll med härliga After Eight bitar.


1 kommentar:

yes sa...

Jättesnyggt, en sån blir jag allt sugen på att göra!