tisdag 24 januari 2012

Med fler flaskor mist!

För en tid sen köpte jag mig ett gäng nya flaskor med mist och jag kan bara säga att jag verkligen gillar just dessa färger! Orange och gult är färger jag gärna scrappar med men är inga färger jag annars tycker speciellt mycket om.



En vacker fjärlismask från Tattered Angels med misten Tiger Lily, längs med den vänstra kanten sitter en bård som även den har sprayats med mist; Tiger Lili och Sunflower. I den fysiska butiken kan man köpa färdigblandade småpåsar med bling, knappar, öljeter och brads i olika färgställningar. Jag har här använt mig av blåa blingdroppar och blåa blingstenar att sätta i mittten på blommorna. Skulle du vilja köpa färdigblandnade påsar så kontakta Ilona.


Fågeln har också sprayats med mist, samma färger som ovan samt lite Forest Green längst ned på svansen.


Knappar från påsen med blandade knappar i gult.


Fina stjänöljeter, vackra band - finns i fysiska butiken. Blommorna som var vita har också sprayats med mist. De bägge papperna kommer från Glitz Design, det enfärgade pappret över fotot är Laced Grace Rose och det undre rutmönstrade är Laced Grace Plaid.

<="" tbody="" />

Den vackra bården, fåglarna samt de mistade blommorna längst upp kommer från Primas serie Resist Canvas Shapes, dessa utstansade figurer kan man färglägga med precis man vill - det är bara den egna fantasin som avgör. Riktigt snygga och det bästa är att man själv bestämmer vilken färg det ska vara på dekorationerna! Jornalingstämpeln, bokstäver och rubbons kommer fån mina privata gömmor.

Skapa lugnt och njut åt att dagsljuset sakta men säkert blir längre och längre!

Dt ylva

Inga kommentarer: