söndag 1 april 2012

Min första layout 12x12

Så då har man tagit ännu ett steg in i världen av olika sätt att "scrapbooka".

Fick en utmaning av Ilona: "Gör en layout 12x12". Hemska tanke.... Jag gillar inte att vara framför kameran, tycker bäst om att fota själv. Men, jag har ett par foto som jag inte tycker är så dåliga och valde därför ett av dessa. Tyckte i alla fall att det passade väldigt bra till de papper jag ville göra min layout i.

Här är resultatet:



Efter att ha testat många olika alternativ för papper, blommor och dekorationers vara eller inte vara, så blev jag nöjd med slutresultatet. Så nöjd att jag ska försöka mig på en till. 

Ha en bra dag!

Material: 
Cardstock: Bazzil Destination Tokyo och ett beige.
"Tårtpapper"
Metalldekorationer: Fjäril och Tim Holtz klocka och visare
Pärlstängel
Blommor: Powder Puff Colette från Prima. Diverse andra blommor + några från sönderplockade ljusmanschetter.

1 kommentar: