tisdag 19 juni 2012

favorit

Återigen har jag fastnat för ett foto med min systerdotter - att hennes största intresse är hästar är inget man kan missa. Hela den här serien med papper från 7 Dots Studio Dreamer passar verkligen till den bildserien jag har från hopptävlingen som vi var med och tittade på för några somrar sen. Bara för att vi tänker på hästar och söta unga flickor måste det inte vara rosa och gulligt!






Som CS använde jag Duchess - papprets tjocklek gör att det fungerar riktigt bra som CS. Som fottomatta valde jag Follow the Rabbit. Från arket med stickers plockade jag en snygg memoruta och en dekorrand med prickar. Utstansade fjärilar, några pärlemoknappar och vackra blommor fick slutligen pryda denna LO.
Fotograf: Hansaa

Må gott tills vi syns igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar