onsdag 1 augusti 2012

Tvådelat

Ok hela denna iden är inte min, men var jag har fått tanken ifrån ja säg det, har ju kola i hjärnan, sägs det, iallafall när man är gravid. 

Har gjort den väldigt enkel, ville ha det så, dels så att man kan sätta in den bland böcker om man skulle vilja det, eller så kan man bara helt sonika ha den framme.


Man kan öppna den och låta den stå på detta sättet och ha foto på insidan, hade väl en tanke på hans och hennes sida. Så klart att det då ska finnas en hans bok och en hennes bok i den.


Dra i snöret och ut kommer böckerna på var sin sida. 


Varför inte göra den till sina barn med lite familje bilder, kanske några roliga bilder när mamma eller pappa gör bort sig, eller en historia i bilder på insidan av varje bok.


Här kan man sätta bilderna hur man vill, och som jag skrev väldigt enkel, var och en dekorerar på sitt sätt, och jag tycker att fantasin är den som gör vem du är när du satt din prägel på alsterna.


Scrapa på!!!

Detta har jag använt:


Mönstrat:

Sizix:
Tim Holtz tag and tie. Kolla med Ilona om den ligger hemma.


Dekorationer:

Plus diverse från den fysiska butiken.

1 kommentar: