onsdag 19 september 2012

Bröllopstema

Det finns inte mycket bröllop i scrapandet. Och jag satt och tänkte lite, varför inte göra ett tema. Jag har mer kvar av minisarna och kunde inte låta bli att göra denna bröllops tårta som aldrig blir gammal.


Massor med vita blommor och lite bling. 


Har målat den vit och sedan använt crackle paint för att ge lite gammal glans åt det hela, och ovanpå det så lade jag ett lager antique linen färg för att ge lite lyster åt skavankerna.



Längst nere hade jag en gammal liten korg som jag fyllde med små blommor. Något fattades.


Scrapa på!!

Detta har jag använt:

Blommorna finns i den fysiska butiken



2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du kikade in hos mig. Det är en jätteverbena du såg på min bild. En underbar svävare.
Vilken vacker tårta du har gjort. Och roligt att du hade lite bröllopstema precis som jag. ;)
Må så gott!

ReNae Allen sa...

This is so pretty! I love it!