onsdag 12 september 2012

Min utmaning

Denna utmaningen kom sig av att jag tittade i Inzpira nr 3 2012 sidan 78. Helt underbart projekt. Och gissa jag hade faktiskt tvättbrädor hemma. Så jag delade utmaningen nere på skaparlusten och Ilona hakade på samt Marie. Men det som var så roligt var att flera andra scrapare oxå hakade på denna underbara sak.

Min äldsta styvdotter hade precis tagit studenten och vad kunde vara bättre. Ville ha något som kunde ge hennes bild lite extra uppmärksamhet och det blev helt perfekt.


Massor med underbara blommor i färger som tösen gillar. Och hon blev väldigt glad för den, men jag vill gärna ha den hängande i trappan ett tag innan jag delar den vidare. Eller så gör jag en ny till henne.



Fjäril som är lätt att göra av sceleton leavs och lite allt möjligt. Ilona har erbjudit sig att ta hem dessa blad vid intresse.


Brädan målade jag först vit sedan använde jag vit cracklepaint och ovanpå det så blev det lite vintage färg.


Bladen har jag dissekerat från gamla plastblommor. 

Scrapa på!!!

Detta har jag använt:

En gammal tvättbräda

Färg:
Vit acrylfärg

Papper:

Dekorationer:

Fler blommor som jag använt finns i den fysiska butiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar