onsdag 20 februari 2013

En bollongsfärd till romantiken

Japp jag vet att mina ideer är lite utanför ramarna ibland, denna kom sig av att jag blev irriterad efter att jag försökte lödda runt en glödlampa för att göra en ballong. så i ilskan tog jag papper och gjorde denna för att jäklas lite med mig själv.
 
 
Jag kan dock säga att jag blev faktiskt i slutändan nöjd med hur det slutade, och mindre nöjd med glödlampan för nu måste jag verkligen lyckas med det.

 
Lite pärlor som tyngder för att få denna skapelse att ligga någotsånär rätt i balans, vilket inte är det lättaste. men efter mycket knåp o knep gick det bra.

 
 
Scrapa på!!!
 
 
Detta har jag använt:
 
En gamal bok.
 
Och en massa härliga decorationer som jag rotat fram i ilonas underbara butik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar