söndag 28 april 2013

A Cappella med Basic Grey - minialbum

Ett annorlunda minialbum - sidor man viker upp, tags överallt, fler sidor som öppnar sig - ja, man kan rent av "gå vilse" i detta album.
Jag har använt mig av väldigt fina papper från Basic Grey, A Cappella.
Utsidan prydde jag med en egen homemade tygblomma med lite pärlor i mitten. Eftersom det är ett album av typen flip-album så finns det inte plats för så mycket dekorationer som står ut, men man kan ju använda stickers och andra platta dekorationer.

Titta på videon så ser ni hur det är uppbyggt:


Ha en bra dag!

Material:
Svart cardstock
Mönsterpapper från Basic Grey, A Cappella
Tygblomma á la Marie
Inspiration från CHIBICHIBIANDMILO på YouTube

2 kommentarer:

  1. Superfint! Var kan jag hitta beskrivning på hur man gör det?

    SvaraRadera
  2. Jag har fått förfrågan av flera nu som också vill ha en tutorial/ beskrivning på albumet, så jag har planer på att försöka mig på en sådan. Ska bara göra klart ett album jag håller på med först.

    SvaraRadera