måndag 12 augusti 2013

Back to reality

Ja, så är det väl för många nu när semestrarna börjar ta slut.
För mig är det dags inatt...
Då är det tillbaka till IVA efter tre härliga veckor semester fyllda med massor av sol, bad, utflykter, vänner mm...

Bakgrunden till den här layouten har jag fixat till med en stencil från Prima Marketing och  Grunge Paste.
Sen har jag sprayat den med tre olika mister och vatten för att få den struktur jag gillar.
Jag har använt papper från Becky Higgins - Rain Edition.
Dekorerat har jag gjort med metallfjäril från Graphic45, knapp, utklippta cirklar från Becky Higgins-papper, tag och journalingkort.
Min layout blev så här...






















En närbild så ni ser bakgrunden...













Och en på metallfjärilen som jag har klätt med papper...

Inga kommentarer: