lördag 12 oktober 2013

steampunk "Hattlampa"

Det var inte så längesen ett av mina verk lades upp här men det var inte av mig!!! Det märks för det tog mkt lång tid för mig att komma på hur man skulle göra detta, på en smart Phone med dålig täckning!!! Men nu tror jag att jag har fått rätt på det?!



Oh nu tror jag även att jag vet hur man lägger till bild! Jag fick oktober månadskit av Ilona att göra något kul med. Och så kul jag hade sen:) Min första tanke när jag såg kitet var -oh detta måste bli någonting med hattar och så blev det oxå. Extra material utöver kitet är: washitejp, lackspray, inka gold, Die cuts , svart gesso,  grungeboard,  silkclay , embossingdyna och embossingpulver,  staz on och egna stämplar. 
Hoppas ni gillar den! "Steampunkhattlampa"

Kram "kladdeLinda" /"Lindakreativ"

2 kommentarer:

AngelicaS sa...

Supersnygg!!!
En läcker, välarbetad, genomtänkt skapelse som blev hur cool som helst!!

*kladdeLinda* sa...

Oh vad glad jag blir:) Tack!