måndag 18 november 2013

Make every day count

Mitt senaste DT-kit var November Månadspaket!
Vad kan man säga mer än WOW?
Ett paket fyllt med så himla mycket fint.
Min layout idag är en med mig själv...
Att komma ihåg att varje dag räknas kan man lätt glömma bort i dagens samhälle där allt går fort...
Så fort!
Även jag glömmer bort att glädjas åt varje dag ibland.
Men jag försöker komma ihåg det iallafall! :)
Jag började med att ordna till den svarta bakgrunden med stämplar och färg...


















Dekorerat min layout har jag gjort med blommor, metallhjärta, tags mm som allt finns i månadspaketet.
Jag har gillar även ramen som ser ut som en filmrulle och det härliga bokstäverna som också finns i paketet...
Här ser ni även de helt underbara pappren...





















Och så här blev min layout...





















Skynda er ni och köpa ert eget månadspaket!
Ni kommer absolut inte att ångra er!
Kram !
/Mette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar