söndag 15 december 2013

ATC - tema nr 2

Då är det 15 december och dags för att avslöja tema nr 2 på vårt "byte" här på Skaparlustens blogg.
Länk till föregående inlägg och regler hittar du om du klickar HÄR.

Förra temat var ju valfritt. Denna gången ska ni lätta lite på era pappersrester. Gör ett ATC med enbart små pappersbitar från era gömmor som bakgrund. Valfri dekoration eller ingen dekoration alls, ni bestämmer.

Jag gjorde ett album med rester jag hade från Bo Bunnys diverse höstpapper. Trots att jag använde många av pappersresterna i albumet blev det en del över.


För er som kanske inte har gjort så många ATC kort, än... så har jag spelat in en liten video med tips på olika tekniker man kan använda sig av när man använder små pappersbitar. Finns jättemycket andra idéer men tänkte att det kanske kunde hjälpa er komma igång.


Sammanfattning ATC-byte nr 2:
Tema: Gör ett ATC kort med små bitar papper från dina gömmor. Dekorera fritt men bakgrunden ska synas. Du behöver inte dekorera om du inte vill.
Period: 15 december 2013 - 15 januari 2014

Vill du vara med och leka så skapa ett ATC, fotografera det, skicka fotot tillsammans med ditt namn,  ev titel på ditt lilla underverk och om du vill några korta rader om vad du använt för material och vad du gjort men bara om du vill.

Skicka till mig på mailadress:  atcskaparlusten@gmail.com senast 15 januari 2014 så lägger jag upp ert foto i ett inlägg på Skaparlustens blogg någon dag efter tiden gått ut. 

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar