söndag 6 april 2014

Varför inte testa något nytt?

Presentpåsar, ni vet sådana med virade pappershandtag. De är ju alltid roliga, för de innehåller smått och gott.... och det gör mina också.

Jag såg att Ilona hade bruna presentpåsar som är i min stil (tror jag). Men de var slut... så... varför inte försöka testa något nytt? Blå presentpåsar, hemska tanke eller... När jag ändå var på gång så valde jag papper med mönster och färger som jag inte brukar använda. Och kan ni tänka er, jag blev nöjd med resultatet och detta hade ju inte hänt om Ilona haft bruna presentpåsar hemma.






När jag ändå var igång och testade mina gränser så gjorde jag en ram, som ser ut som en riktig ram, att ha utanpå albumet. Jag kände att papperna kanske var åt det maskulina hållet och höll tillbaka med dekorationerna. Men... jag har satt in foto, riktiga foto på riktiga människor.



Detta är första uppslaget, undrar ni hur de andra sidorna ser ut? Följ med så bläddrar jag åt er:



Material:
Blå presentpåsar (finns i några olika färger)
Mönsterpapper My Minds eye "Confetti" i blå och gröna färger
Band i blå och gröna toner.
Nätband i lime
Blå, grön, och vit cardstock.
Knappar. en tofs och blomma av snöre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar