onsdag 7 maj 2014

La blance album till väskan

La blanch papperna har en härlig struktur och det finns olika storlekar på bilderna. Oftast brukar det vara 12 x 12 och 6 x 6 på båda sidorna, men dessa hade alla möjliga olika storlekar.

Så albumet är gjort efter storleken på papperna för att passa precis.


Lite flärpar att skriva på. Olika sommarminnen eller annat som man vill föra vidare.


Visst är dom härliga...


skulle kunna tänka mig att rama in några av papperna.


Scrapa på!!!

Detta har jag använt:
Chipboard 12 x 12
OrangePeel cardstock vit
la blanche mönsterpapper
kort o godt metall
embossing powder elements rosa toner




1 kommentar:

  1. Lotta, vad fint album du har gjort! Jag blir lika imponerad varje gång jag ser dina alster. Du har verkligen fått fram papperna. Den stoppar jag gärna ner i min väska. =) -Tabita

    SvaraRadera