söndag 28 september 2014

Mode med Graphic 45 "Couture"

Klar!! Färdig!! Känner ni också så ibland?

Jag började på ett album till min mamma i början av året. Det gick rätt snabbt och lätt att få ihop själva albumet och papperna var självklara - Couture från Graphic 45. Men sen blev det på något sätt tvärstopp, massor med andra saker kom ivägen. Under tiden som gick så samlade jag på mig diverse dekorationer jag ville ha i albumet. Där har det sedan legat och stirrat på mig i månader tills jag äntligen blev färdig att scanna foto och sätta in i albumet.


Albumet är rätt stort 9x9 inch eller 23x23 cm. Jag använde mig av en 8x8 pad papper. Som vanligt händer det mycket på Graphic 45 papper men de går ändå bra ihop med varandra.
Jag hade från början bestämt att jag inte skulle ha så stora eller många dekorationer utan låta bilderna och papperna dominera. Hur blev det då?


Vill ni se resten av albumet? Kika då in på YouTube


Ha en bra dag!

Material:
G45 "Couture" 8x8 pad
Chipboard
Svart, röd, blå, cremefärgad cardstock
Metalldekorationer
Blommor
Svart rosenspets/band
Diverse andra spetsar och band
Stansar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar