söndag 12 oktober 2014

Ute i god tid - för en gångs skull

Är ni sådana som är ute i god tid? Jag brukar alltid ha goda föresatser men sedan vet jag inte vad som händer, det brukar bli en aning stressigt på slutet. Men... inte nu, för tala om att vara ute i god tid. Ett album för 2015!!! och hösten har precis börjat.


Det började med mitt s.k "Amerika-album". Jag fick en hel del papper över på A4 packen så jag tänkte det var lika bra att använda upp det med en gång. Jag gillade mitt "album-i-en-box" som jag visade tidigare i sommar väldigt mycket. Jag tänkte att med lite ändringar skulle det passa bra till ett årsalbum, alltså ett foto/månad och sida. Man måste ju gilla papperna om man ska titta på dem ett helt år och jag gillar verkligen Stationer's Desk jättemycket.

Så här ser det ut när man lyfter på locket:


Här är en annan sida:


 Är ni intresserade av hur de andra sidorna ser ut? Kika in i filmens värld:


Om ni missade inlägget med mitt förra Album-i-en-box så hittar ni det HÄR och videon till det inlägget har ni här


Ha en bra dag!

PS: Kan ju berätta att jag inte använde alla papperna denna gången heller, så fler projekt kommer med Stationer's Desk DS.

Material:
Chipboard
Svart cardstock
Prima Stationer's Desk A4
Dekorationer

Inga kommentarer: