torsdag 5 februari 2015

Quick & Easy projekt - Trekantsalbum

Idag är det min sista dag av utmaningen på Facebook. För ett antal år sedan gjorde jag ett litet svart och vitt trekantsalbum (eller vad det nu heter) och det står eller stod på min "att-göra-lista" för mina inlägg här på bloggen om Quick&Easy projekt så nu blev det av.




Det till vänster är mitt gamla album som ser ut så här invändigt


Det till höger är det som jag gjort för att visa er. Jag har använt mig av fina papper från Reprint i ljuvliga färger som blev jättefina mot svart cardstock.



Nyfikna? Då är det bara att klicka er vidare in till YouTube så visar jag hur man gör ett s.k trekantsalbum (eller vad det nu heter).




Ha en bra dag!

Material:
Ett cardstock
Två mönsterpapper från Reprint "Cozy winter Collection":  Grannys blanket och Starlite sky
Seembinding
Spetsar från Prima: Trim flower , Trim Medallion
Martha Stewart Scoringboard
Två bitar tunn chipboard/kartong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar