söndag 1 mars 2015

This is love!

De fina papperna från Inkido heter "Is this Love?" och naturligtvis är det kärlek, så mitt album heter "This is Love!". Om det nu är kärlek till en person, ett husdjur, en plats, en händelse eller en resa det bestämmer man ju själv.


Det är något speciellt med kombinationen blått, vitt och rött, det känns så fräscht. Jag hade inte så många olika papper utan fick leka med det jag hade, vilket är en rätt rolig utmaning. Jag hade lite problem med hur jag ville ha dekorationerna på utsidan men jag blev glad när jag kom på idén som ni ser på bilden.

Som vanligt får ni kika in på YouTube om ni vill se hur albumet ser ut på insidan:



Ha en bra dag!

Material:

Chipboard
Röd cardstock
Mönsterpapper Inkido - Is this Love? (ett lite äldre papper som jag hade i mina gömmor)
Spellbinders die
Bling
Martha Stewart kantpunch med hjärta

1 kommentar: