söndag 17 januari 2016

Mission impossible? - Nej! Mission Inspiration

Art Journal har verkligen blivit "inne" att syssla med. Frigörande och kreativt. Mike Deakin är en engelsk art journal makare som har en egen YouTube kanal och nu även en Facebooksida där han varje månad kommer att lägga ut nya utmaningar till de som vill vara med. De olika utmaningarna kallas "Mission Inspiration".

För januari fick vi 10 olika utmaningar som skulle göras på en art journal sida. På en av punkterna skulle man skriva ett citat. Jag har ett, som jag tycker stämmer så bra, på hur jag själv jobbar mig igenom t ex en art journal sida.























Hur lyckades jag med utmaningarna? Blev jag nöjd??


















Jag spelade in medan jag gjorde sidan, ni är välkomna att titta in till min egen lilla vrå av YouTube




Ha en bra dag!

Material:
Canson Mixed Media journal
Faber Castel Pitt Pen i många olika färger
Sharpie Vit
Bakgrundsstämplar
Färger blå, turkos och lila (blandade märken som jag har själv)
Utklippt från min hög.

Mike Deakin facebooksida: "Mission Inspiration"

Inga kommentarer: