söndag 6 mars 2016

"Raining Cats & Dogs"

Nu är det inte långt kvar till en av vårens höjdpunkter, Stockholm Hobby & Craft 2016, denna gången i Solna. Då är det fest i dagarna tre - precis som det ska vara på stora tillställningar.

Många deltagare som är förväntansfulla och planerar vad de ska ha i sin packning. Samma sak är det för butikerna som ska vara på plats. Skaparlusten är där för 4:e året i rad. Det känns som om hela butiken packas ner och följer med. Workshops planerades och blev bokade, jag t o m överbokade för den tekniska biten på bokning kraschade av allt tryck från er. Vi tycker det är jätteroligt att ni vill komma till våra workshops och vi ser fram emot att träffa er alla.

På min workshop ska vi göra ett album

















Jag tycker ryggen blev väldigt fin med de små bilderna som dekoration.




















Är ni nyfikna på hur det ser ut på insidan? Är där möjligen några foto på Sigge i det?
Jag kan avslöja att där är i all fall några s.k bloopers på slutet (kunde bara inte låta bli).

Om ni klickar er vidare in till min kanal på YouTube så bläddrar jag till er, precis som jag brukar göra.


Ha det så bra och så ses vi kanske i Solna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar