söndag 26 februari 2017

Daddy's Girl collection från Reprint - Album och en box

Jag har plockat fram lite härliga papper från Reprint "Daddy's Girl Collection", fram åkte också diverse rosa band, vit spets, blommor i olika vita och rosa nyanser. Lite nya stämplar från BoBunny kanske jag också använder.














För ett tag sedan visade jag er min Receptbox,  medan jag gjorde boxen fick jag lite idéer om vad man mer kunde använda den till. Varför inte till "Mitt första år". Med helt annan stil på papper och dekorationer så blev mitt "album" så här:














Är ni nyfikna på hur boxen ser ut när man lyfter på locket? Då är ni välkomna in till min kanal på YouTube mariescrapbooking, så lyfter jag på locket åt er:



Ha en fortsatt trevlig dag!

/ Marie


Material:
Chipboard till boxen
Cardstock Paper Accents Nude
Reprint mönsterpapper Daddy´s girls collection
Lullaby 
Band och spets:
1/16" double face satin Color #168
Tvinnat band, rosa
Spets från Strömshaga
Stämplar från BoBunny (kommer att användas till dekorationer när fotona är på plats)
Flutter Stamp
Stiches Stamp
Tim Holtz/Sizzix "Alphanumeric"
Spellbinders Tab set ONE  och Tab set TWO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar