lördag 20 januari 2018

Mini Mission - Jazzy - Januari 2018

I gruppen Mission Inspiration på Facebook får vi varje månad en utmaning till att skapa en sida i våra art journals. Men eftersom det är så roligt med kombinationen art journal och utmaning så finns det också en s.k Mini Mission som avslöjas i mitten på varje månad.


Alla som sett musikalen eller filmen Chicago förstår vad jag fick min idé ifrån - där är nämligen en sång där refrängen lyder "... and all that Jazz".

Jag plockade fram lite av Tim Holtz produkter: tissuepaper och distresser i olika färger. Lite splash, lite bakgrundsstämplar och så fick jag använda mitt stora set med bokstavsstämplar till JAZZ . För en gång skull tänkte jag faktiskt embossa så fram åkte även embossingpulver i svart från Reprint.

Jag har t o m gjort en speciell journal för mina Mini Missions - så att jag fortsätter vara fokuserad på Mini Missions hela 2018.


Ha en bra dag!

/Marie

Inga kommentarer: