fredag 16 februari 2018

ATC-parad i temat "Kreativa Mål"

"Kreativa Mål" - kanske ett svårt tema. Vissa kanske upplever mål som stressande andra som en morot. Jag själv kanske är mer åt det stressade hållet....

**********

1. Charlotta Johansson har skapat ett ATC med en dörr till sina mål.
Charlotta berättar själv: "Det blev en dörr i mönsterpapper med brädor. Nyckel och lås är gamla brads."






















Charlotta fortsätter: "Öppnar man dörren har jag skrivit vad jag vill göra detta år. Har använt mig av min gamla dymo"




















**********

2. Annika Hedre har också några kreativa mål för 2018. Ett som jag själv borde ha är - Avsluta gamla projekt!
Annika berättar vad hon använt: " Dies från Martha Stewart, Memory Box och Crealies. Lite guldstickles och resten är lite annat jag hade hemma i mitt lager".























Annika har en sund syn på mål som jag tänker ta till mig:

Mål är något man ska sträva mot, man behöver inte uppfylla alla.

********** 


3. Jenny Olofsson har använt olika pappersrester till sitt ATC. I botten brun cardstock. Sina mål har Jenny skrivit på kraftfärgad cardstock. Den negativa biten som blivit över efter en utstansad blomma får bli dekoration. En bra idé att komma ihåg för det är ofta bitar ma slänger. Till sist en vit kant runt om. 































**********
Vill ni vara med i våra ATC-utmaningar? Då har ni chansen för nu finns en ny utmaning, nytt tema, ny period! Skapa ett ATC med ett hjärta i valfri teknik. Perioden är 15 februari - 15 mars. Ni hittar all information om utmaningen här:  ATC-utmaning "Hjärta" - 15 februari - 15 mars 2018


Önskar er alla en kreativ månad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar