lördag 16 juni 2018

ATC-parad - "Pappersrester"

Då har vi nått och även passerat mitten på juni - då ATC-utmaning "Pappersrester" hade sitt slutdatum.

Vi börjar som vanligt med de ATC som först damp ner i inkorgen/laddades upp i vår grupp Skaparlustens kreativa vänner på Facebook.

**********

1. Jenny Olofsson gillade verkligen temat och av bara farten blev det några stycken ATC. Så kan det gå när man har mycket pappersrester. Jenny berättar: "Det blev flera kort denna gång, när man väl satt sig så bara flöt det på. Jag har använt mig av lite olika tekniker. Det gemensamma med dem är pappers rester (givetvis), men också att jag använde en guldfärgad Pearl Maker på alla korten"

Bon Voyage!























Vid stranden























Thinking of you!


















Flowers and a butterfly























Adventure!























Time























Words























Dream, enjoy and wish























**********

2. Charlotta Johansson har gjort en dagbok att skriva i under sin ledighet i sommar. Charlotta berättar "Jag använde omslagspapper, kvistpapper, guldpapper, vellum och kopieringspapper. Jag gjorde min dagbok med ett laminerat omslag och den fick namnet "Min vecka" och av rester från mitt sommarprojekt gjorde jag mitt ATC."

























Trianglar























**********

3. Annika Hedre har gjort två ATC - i vackra blå toner. Det enda verktyget hon använt är två punchar från Martha Stewart, den ena med blommor och den andra med fjärilar. På det första ATC har Annika vävt pappersresterna till ett trevlig motiv.

Njut av dagen























Blommor och fjärilar - sommar!























Tack för alla trevliga bidrag!

**********

Vill ni vara med i våra återkommande ATC-utmaningar med nya tema varje månad? Du behöver bara göra ett, men får naturligtvis göra hur många du vill. Sen är det bara att fotografera och antingen ladda upp fotot i vår grupp Skaparlustens kreativa vänner på Facebook eller skicka det med mail till atcskaparlusten@gmail.com.  Om ni klickar HÄR så kommer ni till blogginlägget om vår nya utmaning med tema "Sångtext" där ni hittar all information ni behöver.

Ha en riktigt skön sommar!


1 kommentar:

  1. Good day! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured
    I'd ask. Would you be interested in trading links or maybe
    guest writing a blog article or vice-versa? My site discusses a
    lot of the same topics as yours and I think we could greatly benefit from each other.
    If you're interested feel free to shoot me an email.
    I look forward to hearing from you! Excellent blog by the
    way!

    SvaraRadera