söndag 24 juni 2018

"Enjoy" - Mission Inspiration juni 2018

Att ha roligt med färger och utmaningar är ett sätt att testa sig själv, att testa nya saker. Kanske inte färgerna är de du brukar arbeta med? Kanske saknar du t ex stämplar? Var tog modelingpasten vägen? Va.... inga stenciler!!!

Trots alla frågor och utrop - blev det en sida till slut.




















Redigerade min video, fotade min sida - ..... Nej!!!!! Ser ni misstaget??

Välkommen in till YouTube om ni vill se hur jag lyckades ta mig igen alla stegen:


Önskar er alla en kreativ dag!
/Marie

Material:

PaintOn - Clairfontaine A5 mixed media papper
Impasto akrylfärg från Finnabair. Mina färger är Azur, Green Apple och Lemon Peel
Uni-Ball Signo pennor i VITT, SVART och BLÅTT andra färger hittar ni under Pennor /kritor - Övriga
Cheescloth som finns i två olika förpackningar:
Stor förpackning Cheesecloth cirka 90 cm x 5,5 meter

Liten förpackning Cheesecloth ca 90 cm x 2,7 meter
Decoupagelim från Aleens stor flaska men finns också i mindre flaska Decoupage lim från Aleens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar