söndag 3 juni 2018

"Steampunk" - en art journal sida

Som ni säkert har sett har vi ett tema under juni månad - Steampunk. Jag har i tidigare inlägg försökt beskriva stilen där man kan sväva ut eller vara lite mer återhållsam om man känner för det. Jag tycker nog att jag svävade ut, man får ju passa på.























Som vanligt lät jag kameran gå medan jag skapade min sida. Välkomna in till YouTube:


Ha en bra kreativ dag!

/Marie

Material: (med reservation att något kan vara slutsålt)


Mixed Media Canson

Decoupage lim från Aleenes

Texture Paste från Finnabair(Prima - Graphite
Light Paste från Finnabair + Effect Paste Brass + Mini Art stones

Patina Effect Paste från Finnabair/Prima - Brass 
Tim Holtz thinlits die - Gears
Decorationer - Metall
La Blanche mönsterpapper i serien Steampunk:
Steampunk 1
Steampunk 2
Steampunk 3
Steampunk 4


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar