onsdag 18 juli 2018

ATC-parad i temat "Sångtext"

.... och där försvann 15:e juli och som vanligt är det dags för en liten parad av era fina ATC, denna gången i temat "Sångtext".

1. Annika Hedre - Thank you for the music - Abba.
Annika berättar själv: "Detta är inspirerat av en ABBA-låt: Thank you for the music. Den gnolar jag på lite då och då. Det är en härlig sång." Annika har använt lite olika saker som hon hade i sitt förråd bla en trevlig hörnstans, som hon inte vet namnet på. De extra noterna kommer från SnipArt.























**********

2. Charlotta Johansson har gjort en s.k serie av ATC. En serie är ATC i samma tema. Charlotta berättar: "Jag har många quickutz som ligger och de bestämde jag mig för att använda. Lite lager på lager av cardstock."

1. All of me - John Ledger
























2. Spöket - Lars Winnerbäck
























3. Jag vill va' som du - Djungelboken























4.  Broken Arrows - Avicii























**********

Visst blir man sugen både på att tralla med och att göra ATC. Vilken tur att det är en ny ATC-utmaning på gång i ett alldeles nytt, men säkert uppskattat, tema "Fjärilar".

Ni kan läsa mer om den nya utmaningen i blogginlägget ATC-utmaning Fjärilar 15 juli - 15 augusti 2018

Ha en riktigt trevlig andra halva av juli!
/Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar