onsdag 25 juli 2018

Maskulint kort inspirerat av juli månads skiss

Det blev ett tredje kort inspirerat av kortskissen för juli månad. Jag ersatte blommor och blad med kugghjul och kedja - och så blev det ett mer maskulint kort.






















Underbara papper från Graphic 45 där jag sparat varenda liten remsa bara fall-i-fall de skulle behövas, och de passade perfekt för ett maskulint kort.  Jag använde en kraftfärgad kortbas. Tim Holtz har en fin Big dies med kugghjul som är bra att kombinera med metallkugghjul. En öljett och en kedja fick bli lite extra dekoration. Jag hittade också några "tickets" som jag tror kommer från ett papper från Prima. Grattisdiesen är från Mandy.

Har ni glömt hur skissen såg ut? Den kommer från en australiensisk blogg ScrapFriends






















Hoppas ni har en kreativ sommar!
/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar