tisdag 16 oktober 2018

ATC-parad i temat "Ficka"

Idag är det dags för månadens ATC-parad - era fina ATC visar upp sig och alla har en ficka. Temat för utmaningen var just "Ficka".

Som vanligt visar vi era ATC i den ordningen de kom i inkorgen för atcskaparlusten@gmail.com

**********

1. Charlotta Johansson
Charlotta berättar: " så bra att man kan använda spillbitar. Här blev det lite från Tim Holtz. En serie kort med samma prickiga bakgrund" 

"Love letters"



"Library pocket"



"Tags in a pocket"



**********

2. Annika Hedre - "Do your best".
Annika berättar själv: "jag har använt scrapbitar av papper från Maja Design. Sen har jag använt lite från mitt sy- och garnförråd att dekorera med. Spetsen har nog min mormor gjort."

Som jag skrev till Annika - visst är det bra att man ändå sparar på "kanske-bra-att-ha-någon-gång". 



**********

3. Jenny Olofsson 
Pappersrester och utstansat - det är vad man ser på Jennys fina ATC. 


**********

4. Åsa Blomgren - "Halloween".  
Åsa berättar: "det blev ett Halloween inspirerat kort med en ficka i form av en dies i förgrunden. Dekorationer kommer mest från Tim Holtz. Paperdollen har jag målat själv så att hon liknar ett skelett."


**********

Tack för era fina ATC!

Jag blir alltid lika förundrad över hur mycket man egentligen kan få plats med på ytan av ett litet ATC. Gillar man utmaningar så är det här en perfekt storlek att ha roligt med.

Nytt tema för perioden 15 oktober - 15 november är "Höst"
Ni kan läsa mer om utmaningen här: ATC-utmaning  "Höst" - 15 oktober - 15 november.
Välkomna att vara med! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar