söndag 28 oktober 2018

Mission Inspiration - What a Wonderful World - Oktober 2018

I sista minuten kan jag ännu en gång säga "Mission accomplished". 

Hösten innebär svamp och jag hittade en väldigt vacker bild på en svamp i en tidning, det fick bli min focalpoint.





















Jag hade som vanligt lite bekymmer med färgerna i utmaningen, som egentligen bara är förslag men jag vill utmana mig själv.

Hade jag de här färgerna i mina lådor?

Inte riktigt men jag valde att försöka mig på att använda liknande och valde Tim Holtz distresser.

Med stegen för oktober och med min idé som skulle distresserna fungera bra.








Nyfikna på stegen och min idé, då är ni välkomna in till min kanal på YouTube. Jag filmade med min nya kamera och i en ny vinkel - vilket blev helt fel, men lovar att jag ska försöka rätta till det till nästa gång.

Välkomna, för ny är det filmtajm!


Önskar er alla ett trevligt slut på oktober månad!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar