söndag 2 december 2018

Kort "Vintage Romance" och kortskiss december 2018

Jag visade er ett album för ett tag sedan med vackra papper från Maja Design - Vintage Romance och Engagement. Där blev naturligtvis en del pappersrester i bra storlek över.  Jag tänkte därför att ett kort kunde vara trevligt.

Vi har ju sedan ett tag tillbaka, nya skisser för kort varje månad. Detta för att vi alla ska få lite inspiration och tänka i nya banor.

Så här blev mitt kort




Jag använde mig av våra nya skiss för december månad som ser ut så här:


Jag lät kameran gå medan jag gjorde mitt kort, vilket betyder att det idag är filmtajm. Välkomna in till YouTube:


Missade ni albumet som pappersresterna kommer ifrån? Här kommer en länk till YouTube:





Material:
Vit kortbas
Grå cardstock Hurricane från Reprint
Mönsterpapper Maja Design - Celebration - Good Times
Band och blomma från mina gömmor.
Chipboard dekoration från G45 - A ladies diary

Våra kortskisser hittar ni i ett album i vår grupp Skaparlustens kreativa vänner på Facebook. 

Inga kommentarer: