söndag 24 mars 2019

Dreaming of Spring - Mission Inspiration Mars 2019

Rose, spring green och sunflower - min tolkning blev rosa, ljusgrönt och gult vilket absolut inte är några färger jag brukar arbeta med, men en utmaning är en utmaning! Vi fick också åtta steg att arbeta med, och nytt för 2019 är att man gör stegen i valfri ordning.




















Jag brukar spela in när jag gör mina "missions" och gjorde så även denna gången. Välkomna till min alldeles egna lilla vrå av YouTube:





Det här var vad vi hade att arbeta med


Hur hade ni tolkat utmaningen? I vilken ordning hade ni gjort stegen? Välkomna att skapa, fotografera och dela mer er i vår grupp Skaparlustens kreativa vänner på Facebook.

Önskar er alla en härlig månad!

/ Marie

Material:

PaintOn A4 som jag skär till i storlek 6½ x 8 1/4. Den biten som blir över använder jag när jag gör kort.
Vit Gesso från Lukas
Dylusions Mushy Peas
Impasto Paint Lemon Peel
Dina Wakley Evergreen men finns också i andra trevliga färger - Dina Wakley kollektionen av färg
Tim Holtz Distress Paint  i Mustard Seed och Victorian Velvet
Stenciler: TCW Mini Microbail 6x6 och en äldre stencil med grenar och löv
Cheesecloth liten förpackning eller stor förpackning
Diverse stämplar bl a Border Stamp #28 från AALL create
Utstansat från Spellbinders
Diverse pennor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar