söndag 28 april 2019

Time - Mission Inspiration April 2019

Ännu en art journal utmaning i gruppen Mission Inspiration på Facebook. Olika steg som man gör i valfri ordning, ett färgtema och några inspirationsord. Denna gången fick vi bara använda ett av orden på vår sida.

Jag valde ordet Time till min sida.
























Hur kan man visa Tid/Time på en art journalsida? Klockor är ett första val, tror jag. Men med tanke på de olika stegen så valde jag att använda Donna Downeys stencil/mask med de tre figurerna. Mina figurer får symbolisera Dåtid/Past, Framtid/Future och Nutid/Present. Man kan se tillbaka på tiden, man kan se framåt men man lever i nuet.

Hur jag gjorde min sida kan ni se om ni klickar er vidare till YouTube, välkomna!



Detta var vad vi hade att jobba med:















Önskar er alla massor av kreativitet!

/ Marie












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar