måndag 1 juli 2019

Be Gentle with yourself - råd till mig själv

Art Daily för juni månad gav mig först lite huvudbry. Färgen korall/soft coral är snygg men inte lätt att hitta eller blanda till. Temat var: Inner Child.

Jag skapade min sida med tanken att ge råd till mig själv som liten - vad jag ska tänka på, vad är viktigt osv, allt med den livserfarenheten man har idag.



Find your path. Be Gentle with yourself och be led by your dreams. Bra texter att ha som ledstjärna i livet men ack så svårt att följa!

Stencilen med de fina klockorna är från Stamperia, kompletterade med en mindre klocka från en äldre stencil från Prima.

Vad har du för tankar kring temat?

Välkommen att skapa och ladda upp foto i vår grupp på Facebook Skaparlustens kreativa vänner. Allt för att inspirera och inspireras av varandra.

Nu tar vi nya tag - Juli månad har anlänt!

/ Marie





Inga kommentarer: