onsdag 13 november 2019

ATC - i temat "Djur"

Temat i Skaparlustens ATC-utmaning under perioden 15 oktober - 15 november är temat "Djur".
Ett av mina favoritdjur är ju katter så det kändes naturligt att det blev en katt på mitt ATC.

"Enjoy today"


Ni kanske känner igen layouten? Inte så konstigt för jag har tidigare i veckan visat er ett kort gjort på samma vis och med samma material. Jag spelade in när jag skapade kortet, välkomna till YouTube:



Om ni vill vara med i Skaparlustens ATC-utmaning så kan ni läsa mer information om ni klickar HÄR.
Utmaningen brukar sluta den 15:e varje månad men under november blir det lite förlängning eftersom Skaparlusten är på vift till Orust och en Scrap och Pärlträff. Slutdatum blir denna gången 18 november kl 24:00.

Önskar er massor av kreativitet med stora och små projekt!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar