söndag 22 december 2019

Let it snow! - En favorit i repris

Ett litet album i fina vinterpapper från Maja Design, det var vad jag skapade för ett antal år sedan. Jag har under åren som gått fått många kommentarer och frågor om albumet så jag tänkte det var dags för en repris. Denna gången blir det en video där jag redigerat ihop två video till en, där jag både visar albumet och sedan hur du själv kan göra det.

Let it snow!


Albumet började som ett kort, men när jag vred på det så blev det plötsligt en sida. Jag gjorde mina kort/sidor med hjälp av The Envelope Punch Board som fortfarande är en av mina favoriter. Om man inte har en EPB så kan man ändå göra korten/sidorna. 


Pappersrester - vem har inte det?! Det här albumet är ett utmärkt tillfälle att använda dem på. Välkomna till YouTube för en "ny-gammal" video där jag visar hur du kan göra ett album, eller några kort.


Önskar er alla ett trevligt slut på 2019!

/ Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar