lördag 15 februari 2020

#29faces - Nr 9/29 - Hope is never Lost!

Ansikte nr 9/29 i utmaningen #29faces februari 2020. Hoppet går aldrig förlorat!

Jag såg en dokumentär om spanska sjukan/influensan som började 1918. Till min sida har jag använt mest svart, grå och vit akryl, en servett med Eiffeltornet och Triumfbågen som jag rev itu och en liten fjäril för hoppet.
Denna sida är en påminnelse om alla sjuksköterskor under historien och det fantastiska jobbet de har gjort och fortfarande gör.


Hope is never Lost!


Hur gjorde jag och vad använde jag? - både teknik och material ungefär som för mina andra ansikten i utmaningen.

Ni hittar gruppen #29faces på Facebook. På Instagram använder vi #29faces och #29faces2020.
Det går även bra att ladda upp i Skaparlustens kreativa vänner på Facebook - allt för att inspirera varandra.

Önskar er alla massor av kreativitet!

/ Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar