fredag 16 juli 2021

Art Journal Cover - Clock Art

Ännu en art journal med en trevlig dekorerad framsida. En fin stencil från Stamperia Watches & Numbers fick bli focal point. En Big Dies från Tim Holtz med bokstäver till mitt ord - art

Another art journal with a nice decorated front. A nice stencil from Stamperia Watches & Numbers got to be focal point. A Big Dies from Tim Holtz with letters to my word - art

Clock art



Hur gjorde jag och vad använde jag?
Min journal är en XL Canson Mixed Media 7x10
1. Jag målade både min framsida och baksida med svart Gesso.
2. Jag limmade ett nät och pappersbitar som bakgrund
3. Spray med Lindys Moon Shadow mist i Burnt Umber
4. Stamperias stencil tillsammans med Finnabairs Modeling Paste
5. Jag använde min Big Shot och Tim Holtz Bokstavs Bigs Die och stansade ut  a r t i tunn kartong.

How did I do it and what did I use?
My journal is an XL Canson Mixed Media 7x10  

1. I painted both the cover and the back with black Gesso.

2. I glued a net and pieces of paper as a background on my cover.
3.
Spray with Lindys Moon Shadow mist in Burnt Umber
4. Stamperia's stencil together with Finnabair's Modeling Paste

5. I used my Big Shot and Tim Holtz Letter Bigs Die and punched out a r t in thin cardboard.
 

Önskar er massor av kreativit och naturligtvis massor av sol och bad!
Wish you lots of creativity and of course also lots of sun and beach life.

Marie

#keepcalmandcreateart #corona #steampunk #tag #leftovers




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar