söndag 22 mars 2020

Spring - Mission Inspiration March 2020

Då har vi kommit en bit in i mars och idag är det dags för Mission Inspiration mars månads utmaning. Temat är "Spring has sprung".  Kanske är det att ta ut det våren lite i förskott men ....

Spring!



Som vanligt spelade jag in medan jag skapade min sida. Denna gången försökte jag spela in med min mobil för att se om det blir bra. Välkomna till YouTube:


Så här såg utmaningen ut:



Material:

A4 Paint On - Clairefontainesom jag skär ner till storlek 6½ x 8½ inch
Vit Gesso från Sennelier Gesso och dels från DecoArt
Akrylfärger i färgtemat för utmaningen: sky, lemon och peach - eller så nära jag kunde komma
Stencil från TCW Gin Blossom 12x12 no
Color Wheel pocket
Vit och svart penna
Wink of Stella Clear
Tim Holtz Wild flower Thinlits
Distress inks:
Moved Lawn
Spiced Marmalade
Squeezed Lemonade
Festive Berries
StazOn black

Nu håller vi tummarna för att våren snart är här!

/ Marie


Inga kommentarer: