söndag 26 april 2020

All you need is Love - Mission Inspiration April 2020

Det är konstiga tider vi lever i för tillfället, men en sak är i alla fall sig lik och det är att det kommer Missions att lösa från gruppen Mission Inspiration på Facebook. Temat denna gången är "Music feeds the soul".  Lite längre ner i inlägget kan du se hur vår Mission såg ut med färgförslag och annat.

All you need is Love!


Jag brukar nästan aldrig använda Dylusions spray, det blir liksom alltid bara för mycket. Men, denna gången inbjöd verkligen färgförslaget till att använda starka, mustiga färger så vad gör man ....
Jag valde också att göra min sida på ungefär samma sätt som jag en av våra sidor under en Art journalträff med Skaparlustens kreativa vänner på Facebook, fast den var svart och vit.

Jag spelade in med jag skapade min sida, välkomna till YouTube:



Så här såg vårt Mission ut för april:


Hoppas alla har det bra!

/ Marie

Material jag använde: 
PaintOn A4 Mixed Media papper (orange) jag skär sedan till pappret till 6½ x 8½ inch
Vit Gesso
Stämplar med musiktema
Stencil TCW Mini Rosetta
Modeling Paste från Finnabair
Spatel ex från Lukas
Dylusions spray
Jag använde:
Postbox Red
Mushy Peas
Dirty Martini
Laidback Lilic
Finnabair Wax - Vintage Silk
Textremsor:
7Dots Studio - Word stickers - Verano Azul
13@rts - Sticker collection - Vintage Moments
Sharpie till splash

#stayhomeandcreateart #keepcalmandcreateart #coronatider




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar