lördag 2 maj 2020

Spring - Art Journal med Skaparlustens kreativa vänner

Visst är det roligt med utmaningar?! Onsdagarna är upptagna med Art Journalträff i gruppen Skaparlustens kreativa vänner på Facebook. Omröstning av steg till sida två resulterade i många steg, så det räckte till en tredje sida också. Men ... stegen var lite konstiga ....

Spring


Första steget var, nagellack och sen bara fortsatte det ....


Hur jag gjorde och vad jag använde kan ni se om ni klickar er vidare in till YouTube



Jag passade på att göra sidan i maj månads Mood Board, fast jag valde de ljusaste färgerna jag kunde hitta.



Hoppas alla mår bra!

/ Marie

PS: vill ni vara med på våra Art journalträffar? Välkomna till Skaparlustens kreativa vänner på Facebook. DS

#stayhomeandcreateart #keepcalmandcreateart #coronatider


Inga kommentarer: